Wordt lid van Zó! Zoetermeer en help onze toekomst te bepalen: Lid worden

Koffie & Zó! aanstaande zaterdag in Meerzicht

23 november 2018

Zaterdag 24 november komt Zó! Zoetermeer naar het winkelcentrum in Meerzicht met Koffie & Zó!. De fractie, geholpen door leden van Zó! Zoetermeer, is er van 13.00 tot 15.00 uur om met een kopje koffie erbij te praten met de inwoners van Zoetermeer.

“Wij maken ons zorgen over de consequenties van de begroting. Hoe zullen de tekorten op de jeugdzorg worden opgevangen? Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen van bewoners. Andere onderwerpen kunnen uiteraard ook besproken worden bij Koffie & Zó!,” zegt Marijke van der Meer, de fractievoorzitter van Zó! Zoetermeer. Alle informatie die de fractie krijgt door deze gesprekken wordt meegenomen als bepaalde onderwerpen in de gemeenteraad worden besproken.

Zó! Zoetermeer houdt iedere maand Koffie & Zó! op steeds wisselende locaties om iedereen de gelegenheid te geven met de fractie te praten. Fractievoorzitter Marijke van der Meer: ‘We maken natuurlijk gebruik van de social media, maar daarnaast is echt persoonlijk contact ook altijd nodig. Dan gaat het dus om een gesprek waarbij we goed luisteren naar wat er leeft. Dat gaat verder dan even iemand een folder in de hand drukken. Regelmatig contact met bewoners is de kracht van onze partij.’

Iedereen die iets wil komen vertellen over wat hem of haar bezighoudt in de stad is van harte welkom. Wat gaat er goed en wat moet er beter in Zoetermeer? Daarnaast wil Zó! Zoetermeer graag kennismaken met mensen die overwegen om ook politiek actief te worden.

Buitenactiviteit

Koffie & Zó! is buiten. Bij al te slecht weer gaat het niet door. Dat wordt zaterdagochtend gemeld op www.zozoetermeer.nl en op de facebookpagina van Zó! Zoetermeer.

Naar nieuwslijst

Reacties

Nog geen reacties

Laat reactie achter

Zó! Zoetermeer behoudt zich het recht voor reacties die beledigend of aanstootgevend zijn of anderszins grof taalgebruik bevatten niet te plaatsen.

Reacties worden pas geplaatst na goedkeuring door onze medewerkers.